همزمان با گسترش کمی و کیفی محصولات شرکت مهندسی محققان یاسین و افزایش درخواست های مشتریان محترم در حوزه های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری، جای خالی واحدی مستقل و یکپارچه جهت بررسی و پی گیری این درخواست ها احساس می شد. شرکت مهندسی محققان یاسین جهت پی گیری و برآورده سازی نیازهای مشتریان بعد از خرید محصول بخش "خدمات پس از فروش" را در تاریخ 6 دی ماه سال 1396 مقارن با میلاد باسعادت امام یازدهم ایجاد نمود. در این واحد مشکلات مشتری ثبت، برنامه ریزی، رفع، ارجاع و پی گیری از بخش های مختلف تا رسیدن به حصول نتیجه انجام می پذیرد. در واقع این واحد خود را به عنوان نماینده مشتری در شرکت محققان یاسین می داند و سعی دارد این حس برای مشتری به وجود بیاید که پس از گزارش و اعلام باگ و یا مشکلی از سوی ایشان، توسط مجموعه ای داخل شرکت محققان یاسین تا رفع مشکل در حال پی گیری است. در طی گذر بیش از 2 سال از تأسیس این بخش، بیش از 170 مورد درخواست (تا اول سال 1399) از سوی مشتریان ثبت و پس از رفع درخواست مشتریان، تحویل ایشان گردیده است. در انتهای فرآیندهای خدمات پس از فروش به صورت دوره ای توسط واحد بازرگانی نظر سنجی برای رفع کاستی های موجود و بهبود فرآیند از مشتریان اخذ می شود.
شرکت محققان یاسین از شنبه الی چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 آماده ی خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد
در صورت وجود کار ضروری در تمام روزهای هفته پاسخ گوی مشتریان محترم خواهیم بود
شماره تماس خدمات پس از فروش 09020036361هدف اصلی از ایجاد این واحد، یکپارچگی فرآیند ارائه خدمت از نقطه آغاز تماس مشتری با شرکت و اعلام خواسته تا به نتیجه رسیدن مشتری در یک واحد می باشد. امید داریم که با گسترش روز افزون و نگاه به استانداردهای موجود بتوانیم گام های موثرتری جهت خدمت رسانی مطلوب تر به مشتریان عزیز برداریم.